Skrevet d.
11 måneder sidenHej :-)
Hvordan får jeg ryddet op på min computer efter at have færdig redigeret min film ?
Synes det er lidt svært at overskue, da det ser ud til at Pinnacle "sviner" med pladsen forskellige steder ;-)
Findes der en guide til at få det gjort ?
Min maskine har snart problemer med pladsen :-)
Skrevet d.
11 måneder sidenHej.
I Pinnacle Studioe (jeg har Ultimate 24) kan du i Kontrolpanelet finde flg.
1. under Importer kan man se hvilke mapper, som importerede ting som video, lyd etc gemmes i.
2. Under Placering af lager kan man se, hvor ens projekt gemmes for f.eks. Filmprojekter, titler mv.
I stifinder kan disse forskellige ting slettes for hver enkelt, men om der findes en mere enkel måde at gøre det på, ved ikke jeg.
Under fanen Placering af lager kan man slette beregningsfiler - dvs rederingsfiler.
Mette
Skrevet d.
11 måneder sidenPS: Hvor alle disse filer gemmes, kan man jo naturligvis selv styre ved at ændre Pinnacle studio forudstillede mapper til andre mapper efter eget valg - som f.eks. På en ekstern harddisk. Så er det lettere styre sletningen af dem - og de belaster ikke PC’ens ydeevne og harddisk.
Skrevet d.
11 måneder sidenHej Mette :-)
Jeg har nogen lunde styr på det efter dine oplysninger !
Men mener der til tidligere Pinnacle versioner var et lille program der kunne klare det hele :-)
Skrevet d.
11 måneder sidenDet kender jeg ikke, men det ville da være dejligt, hvis det findes.
Skrevet d.
9 måneder sidenAk ja, Verner!
Den kan ikke vises, fordi den er "PrivaT".
Ellers sikkert et godt forslag.